25 Aralık 2008 Perşembe

AğLaYaN kAhKaHaM


bıraktım artık utanmaya yüz tutmuş günahlarımı.

aktı gitti bi mendille silişini izledim.

hani geceleri o sessiz suskun fırtına hayallerimden kurtulduğum günü

ne hayal edebiliyorum yanlızlığıma,

nede yanlızlığıma karıştırıyorum avaz avaz bağırdığım suskunluğumu.

anlaşılmak istiyorum sadece.

elim duvarımda yüzün gibi soğuk.

hep sağ tarafımda gördüğüm o soğuk sület.

sadece zamanın tiktaklarının duyulduğu anlarda

yanlızlığın o soğuk rüzgarında üşümüş bir odada

sarıp sarmalayan karanlık.

kasvete bıraktım kendimi yaşıyorum

sancılarımla uyanıyorum görmeyen gözlerim duymayan kulaklarım var artık benim

ya benim ya senim yada artık hiçbirşey olmaya yüz tutmuş küflenmiş bir gerçeğim...

ağlayan kahkayım artık...
KUZİ saat:00:45 26 aralık

3 yorum:

~PakKaramu~ dedi ki...

Happy new tear

kuzi dedi ki...

sanada

pRncfRn dedi ki...

Bırak kuzi, bırak akıp gitsin!
Yüreğine sağlık.