15 Kasım 2008 Cumartesi

bende varım :):)

ne zamandırr giremiyorumm abu hayat beni hakkat yoruyo herhalımm:)
annanemin hikayeleri kaydedeğer ödülüü hak eden şeyler:) aklıma gene bişi geldi geçen yazam dedim.

annanem hikayelerini anlatmayı çok severdi bizim memleketin zamanının en eski kadınlarından ve zenginlerinden olduğu için hikayee boll kuzidede zaman çokk :)
annanem ablamlarla oturuyoo ve ona dünya kadar hikayesini anlatıyo bunun 10 yalındayken mukaddes die bi kankası varmış evlerinin bacalarında oynar ip atlarlarmış :) nese uzuun uzun bu hikayeleri dinleyen ablam aynen kuzisinde olduğu gibi kafasına yazıyo bende ben kime çektim diorum :)
günler sonra annanemi ziyarete gittik annanem başladı yine aynı hikayeleri anlatmaya.
ablam- annane ben o hikayeleri hatırlıyorum bende vardım demezmi :)
- sen nerden vardın yavrum dedi
-ya annane sen ben sen üçümüz bacalarda oynuyorduk hatta mukaddeste vardı bizim dedi
-sen mukkadesi nerden biliyorsun dedi
- ya bende vardım
diyiip annaneme yaşadığı olayları kendi de varmış gibi anlattıı
ve sonunda ne olduu annnanemm yedii :)
ve olayyda annanem ablam varmış gibi sen hatırlarsın die anlatmaya başladı..


annanem halaa buna inanıyorrr :) ablam o zamanlarda vardııı
valla ne diyimm takdir sizin..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

kadına gerçekten üzülmeye başladım yalnız :)) sürekli kandırıyo musunuz ne :D

RoNaLDiNHo dedi ki...

kuzimm sizden korkulur walla TıWSTıM gerçekten... yasık kadına çok uğraşıyorsunuuz teyzemle...

Wilwarin dedi ki...

Ya bişe diyim mi çok vicdansıssınıs sis ya =( Benim ananem olsa orda sölerdim ezdirmesdim sise ahh ah benim gibilerinde böle ananesi olmas işte =(

Beter Böcek dedi ki...

Eğlenceli olsa gerek ama yazık be kadına yapmayın böyle :)

kuzi dedi ki...

:D yaa valla sefdiğimden yapıyorum kereta torunum lanet olsun ruhumda var piçlikk biri durdursunn :)