6 Kasım 2008 Perşembe

KöTü ToRuN


yine annanem bayılıyorum onu yazmaya :)kötü torun

yine irgün ailece demiyorum sülalece piknikteyiz. çocukluktan berri fotğraf çekmeye ve kamera arkasına aşırı bi düşkünlüğüm vardı. öle kamerayı alır elime bütün abuk subuk ne varsa çekerdim. nasıl bir hobyse zaten bu hale geldim :) piknikte gizlice sülale eşrafını çekiyorum

olmazsa olmazım annanemde orda. bi yayılmış bi rahat bi relaxlık aman yarabbi kadın sahilde sanki :) ee bu kuziden kaçarmı bütün hareketlerini an an kameraya aldım. çok kötüyüm demi SUS FARKINDAYIM( ayşecik filminden bi alıntı:)) neyse eve geldik bende herzananki kameramı televizyona bağladım bi arıza varsa cdye çekerken düzeltiyim diye.. işte bomba burdan sonra patladı.. tv fobisi olan annanem kendini tv de görünce şok oldu..

annanem eşarbı başına bağlayıp şoka girmezmi. tabi bana bahane lazım

- annane tv ye çıkmışsın.

annanemin rengi falan bembeyaz :D ağlayacak nutku tutulmuş bi şekilde tv ye bakıyo

- annane ne yaptın hele şu haline şeref dedem( dedemin kardeşi) görse dayım izlese mahvolduk şu haline bak tüm türkiye seni izliyo bide canlı çekmişler :):)

ben bukadar da beklemiyordum annanem şokta

- yavrum ne zaman çekmişler ben rezil oldum vuu ne derler bu yaştan sonra kadın sapıtmış amannn saçlarımda görünüyor. yavrum mahvoldum demezmi

bizim aile eşrafının hepsi koptu krizde kimseyi ayıltamıyoruz. neyse babamda benden tabi

eline telefonunu aldı bana işaret etti içeri odaya geçti.

aradan 5 dakka falan geçti ev telefonu çalıyo annanem hala görüntüleri izleyip ellerini dizlerine vurmakla meşgul tabi. telefonu açtım hemen arayan babam tabi

- alo

- şeref dedem senmisin

- evet şeref dede gördük görüntüleri bizde şoktayız annanemimi veriyim


annanem ağlayacak arayan babam aslında ama annanem başka bi dünyaya göçeli çok olmuştu

annane dedim şeref dedem arıyo yohhhh vermee diee bağrıyo :D annemler koptu gülmekten

annane bak şeref dede neyse zar zor ikna ettim telefona baktı.


- buyur şeref ağabey.

- he şeref ağabeyim gördüm rezil oldum ne yapalım derken annanem kalp krizi geçirmeden evedki gülme kriz bülteninide noktalayayım dedim. babam odaya geldi


- şaka yaptık bak o şeref değil benim dedi.

inanmadıııııı :)

-vallahi benim oda torunun kameraya aldı..

inanmadı:)

ve aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen annanem hala o olaya inanmış değil. hala kendini tv ye çıktı sanıyor ve malesef ünlü olduğuna inanmışş durumda.:) herzaman ilham kaynağım oldun bugünlerde hastasın canım annanem seni seviyorum ömrüm yettikce hikayelerin bitmezz..


pai pai

12 yorum:

Adsız dedi ki...

kötü torun kadının yüreğine indiriyormuşsun az kalsın.. delü senü.

Wilwarin dedi ki...

Benimde hep kameralara ilgim olmuştur,gerçy elektronik her alete öle..Ya mesleğimden ya fotoğrafçı olmamdan bilmiyorum.Ama ben senin gibi kötüye kullanmadım hiçbirini =)
Ananemi hiç görmedim,babaneler saten hak getire..İlgisis oluyolar çok..Aile büyüünden aynı cinsten olduum kimse yok yany =) Kıymetini bil dicem ama anlaşılan kadına inme indirmek dışında baya bi kıymet biliyosun.Benim için yanaklarını mıncır ananenin =)

kuzi dedi ki...

mıncıra mıncıra bi hal oluyorum :D annanem biraz saf ama bi okadarda görmüş geçirmiş kadın valla okadar torunu var onlar arasında bi mucizeyim kadın şükürmü etsin belamı okusunnnn :D

Böcek dedi ki...

torun birliği yapıp güçlerimizi birleştirelim:P:p:P
meşhur edelim televizyonlara çıkaralım,yavuzun yanına götürelim:p:P:p
yaşasın,hobarey:D

Wilwarin dedi ki...

Ben de torunu oliym benim de ananem olsun ananenis yaa =(

Böcek dedi ki...

kelebekim ol tabe :)
enem,kuzi bize yeni bi kuzi daha geliyo:)

kuzi dedi ki...

oyyyy nenem duysa torunu torbası çoğaldıı hoşgeldin kısss :)

Adsız dedi ki...

-kuzim senin ananen çok mübarek kadın vesselam...

-böcek gözünüz aydın ben hala oluyom, sende amca oluyon :-)))

Adsız dedi ki...

ahaha hikaye süpermiş ya :D

kuzi dedi ki...

dimii ama gerçekin tam kendisii :D:D

kuzi dedi ki...

:D yaff benn bunu çok güzel hareketleremi yollasam ne etsemmm meşur olurmuyumm çiçekler eve gelirmiii :D

Böcek dedi ki...

sen yolla ilk çelenkin benden kuzi kurban hea:Pp